Prekės ženklą atnaujinusi „Alita” nusitaikė ir į Kinijos rinką

trumpas reziumė:

alita
80%
čiburys
70%
eurų
60%
ženklą
60%
Prekės ženklą atnaujinusi „Alita” nusitaikė ir į Kinijos rinką

Prekės ženklą atnaujinusi „Alita” tikisi sustiprinti pozicijas Lietuvoje ir atrasti kelią į naujas užsienio rinkas. Prioritetine eksporto kryptimi pasirinkusi Kiniją „Alita” tikisi, kad ši rinka taps atsvara pardavimams NVS šalyse. Tikisi konkuruoti
origin DELFI
Skaityti daugiau…

Daugiau Naujienos

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


Prekės ženklą atnaujinusi „Alita” nusitaikė ir į Kinijos rinką

trumpas reziumė:

alita
80%
čiburys
70%
eurų
60%
ženklą
60%
Prekės ženklą atnaujinusi „Alita” nusitaikė ir į Kinijos rinką

Prekės ženklą atnaujinusi „Alita” tikisi sustiprinti pozicijas Lietuvoje ir atrasti kelią į naujas užsienio rinkas. Prioritetine eksporto kryptimi pasirinkusi Kiniją „Alita” tikisi, kad ši rinka taps atsvara pardavimams NVS šalyse. Tikisi konkuruoti
origin DELFI
Skaityti daugiau…

Daugiau Naujienos

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*